Er zijn ondertussen veel dingen die je online kan doen. Je kan verkopen via een webshop, je kan je site SEO vriendelijk maken. Is dit allemaal wel nodig voor jouw bedrijf? Is het de moeite waard om op sociale media te zitten en wat moet je dan posten als je een Facebook, Instagram en LinkedIn hebt? Dat word allemaal uitgezocht voor jou bij een online marketing plan.
Hoe pak ik het aan
Stap 1: Analyse
Ik maak een analyse van alle online activiteiten die de moeite waard zijn voor jouw bedrijf. Er zijn veel kansen die je kan pakken bij online marketing en ik zorg er voor dat jij weet welke dat zijn.
Stap 2: Content Ideeën
Bepalen van de content per activiteiten. De content die je online gaat zetten moet afgestemd zijn met het kanaal waar je het op communiceert.
Stap 3: Beheren online marketing
Ik help je mee met het beheren van de online marketing. Het bedenken van content voor social media, advertenties opstarten en in de gaten houden.
Stap 4: Groeien
De laatste stap is de groei van jouw bedrijf via online marketing.